Wybrana karta informacyjna


Prezydent m. st. Warszawy


PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O DOKUMENTACH ZAWIERAJĄCYCH INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE

1. Numer karty/rok 945/2019
2. Rodzaj dokumentu postanowienia
3. Temat dokumentu inne
4. Nazwa dokumentu Postanowienie negatywnie uzgadniaj±ce realizację
5. Zakres przedmiotowy dokumentu - opis dokumentu Postanowienie negatywnie uzgadniaj±ce realizację przedsięwzięcia pn.: Budowa budynku usługowo-biurowego z 6-kondygnacyjnym parkingiem podziemnym oraz towarzysz±c± infrastruktur± na dz. ew. nr 13 oraz czę¶ci dz. ew. nr 37, obręb 5-03-08, przy ul. Emilii Plater 51 w Dzielnicy ¦ródmie¶cie m.st. Warszawy
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju m. st. Warszawa
7. Znak sprawy WOO¦-I.4221.129.2018.AGO
8. Dokument wytworzył nie dotyczy
9. Data dokumentu 2019-02-21
10. Dokument zatwierdził Regionalny Dyrektor Ochrony ¦rodowiska w Warszawie
11. Data zatwierdzenia dokumentu 2019-02-21
12. Miejsce przechowywania dokumentu Regionalna Dyrekcja Ochrony ¦rodowiska w Warszawie ul. Henryka Sienkiewicza 3 00-015 Warszawa tel. 22 556 56 00 email: rdos.warszawa@rdos.gov.pl
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu http://mmm.rdos.gov.pl/doc/waw/post2019/4221.129.2018.pdf
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie TAK
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie 2339/2018 , 2340/2018 , 3470/2018 , 4064/2018 , 776/2019
16. Data zamieszczenie w wykazie danych o dokumencie 2019-06-18
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji nie dotyczy
18. Uwagi nie dotyczy

Opublikowane wersje karty informacyjnej


Numer Nazwa dokumentu Osoba publikuj±ca Data utworzenia Data modyfikacji Data publikacji Status Wersja Akcja
945/2019 Postanowienie negatywnie uzgadniaj±ce realizację Agnieszka Kalinowska 2019-06-18 2019-06-18 2024-01-25 Aktualny 1